''Åhh nej! den är DÖD!!!'' ''Men Moa vad har du gjort!!!??''

Kategori: Gött'oBlandat!

JAG HAR DÖDAT NÅGOT/NÅGON!! (fast den lever nu!)
Jag var som sagt på pappas jobb idag,Det var kul jag körde sån där fyrhjuling/bil Kämpefint. Städa, Plockat golfbollar och skjutit ut dom igen... med mera.
Sen ett tag efter så skulle vi nästan hem och då såg pappa att det sat en fågel i ena garaget. Så sa pappa:
   ''Moa kan du få ut fågeln?''
 ochh jag svarar såklart:
  ''Det är väll klart!!''
Så jag börjar klappa och skrika och tjoa. Och mycket riktigt börjar fågeln at flyga. Men SÅÅÅKLARRT så flyger den ju in i ett fönster lite bredvid den. Och den rammlar mot en hylla under den. Jag skriker:
  ''Åhhh nej den är döööd!!''
Pappa tittar på mig, och säjer:
''Men moa vad har du gjort!!??''
Jag får lite lätt panik och börjar lite nervöst skratta. Pappa går med tunga steg och ska ta ner fågeln. Och då hände miraklet. Efter att ha varit ''Död'' i en och en halv minut så sätter den sig upp. Och flyger lite snurrigt runt i garaget. Jag börjar tro på gud fan;)) haha

Imon blir det söderhamn!:D ses pusshejs!

Kommentarer

  • conkeen :) säger:

    Fyfan vad du är duktig moa! :D du vet att jag saknar dig va? :) <3

    2011-04-23 | 23:14:54

Kommentera inlägget här: