Jag gick vilse... I KIRUNA!!

Kategori: Gött'oBlandat!

hahaha!! den här dagen har varit flumm!!
I skolan idag så fick vi slute låååångt tidigare. Men jag väntade på agnes. Jag var ute och spelade typ med sexorna och sen gick jag in... OCH SOMMNADE UNDER AGNES SKÅP! jag var lättväcklig i ella fall och tur var det:DD senare skulle jag var  med agnes och då cykla vi mot högga för att se om nån spela typ fotti där. Men nix ingen där. så vi cykla till trinka ingen där heller. Sen fick jag den brilijanta iden att cykla till lombia. men folka hade träning så då fick agnes eller jag(vi kan inte riktigt komma överens om vems ide det var.) att vi kunde cykla till lompis. OCH såklart så gjorde vi ju det!! Och då hamnade vi såååklart vilse ju! sedan ringer amanda eriksson och vi ska vara med i brännis om 20 min. så vi sticker dit. Där var det stek!! Sedan ska vi till agnes. Men såklart så är dörren låst och ingen hemma. Och agnes har glömt nycklarna. Så vi springer ju till baksidan såklart! men det är ju skit mycket snö dära så vi plumsar fram och så ser agnes ''sin brorsa'' Och börjar ropa: ''Alex Alex kom och öppna! lås upp dörren då!!'' typ hundraa ggr;) sedan när vi kommer närmare dom så ropar hon igen. Och dåvare såååklart inte alex. Så då satt vi där på dörröppningen. När jag kom på att vi kunde sitta i garaget. Och det gjorde vi. Men efter tio min så stack vi hem till mig:D trevlig dag faen!!<3♥

(bilden ä' inte från ida;))

Kommentarer

  • Cornelia Fredriksson säger:

    Hhaha, låter som att ni ffått rejält med motion ;)

    2011-04-13 | 22:59:02
    Bloggadress: http://maadopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: