TUMMEN UPP!

Kategori: Gött'oBlandat!

Har för ett tag sedan kommit hem från högga skolgård Där jag,siivan,conne,Dave och rasmus ''spelat'' fotboll. Blev mest svammel men jävligt kul var det! Jag skillade ju sååååklart ut allla!!! (not) Kvällen slutade med att jag gick hem med rååååhäng och rasse jävlades lite med conne! Tummen upp för ikväll. Ska vara ärlig nu CORNELIA KIVINIEMI JAG HAR SAKNAT DIG<3 oCH TIDEN där det var Du jag och dom där andra mongona!

Imon blire träning kl 09.30 på sportis pusshejs nu blire myskväll med lill-syrran:D

Saknarej!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    satfläsk så snygga vi var! ;) <3

    Saknar dig med! <3

    2011-03-31 | 21:58:36
  • conkeen säger:

    satfläsk så snygga vi var! ;) <3

    Saknar dig med! <3 Vi borde börja umgås mera :)

    2011-03-31 | 21:59:15

Kommentera inlägget här: